miercuri, 7 aprilie 2010

Un vot pls!

"Dati-mi si mie un vot pls!" ; "Nu va costa nimic!" ; "Nu fi zgarcit si da un click aici!" ; "Ajuta-ma sa castig un iPhone cu doar un click/zi!"
De cate ori ati observat sintagmele cu pricina si nu vi s-a facut parul maciuca si nu vi s-au zgariat urechile de la sine la auzul sau si mai des la cititul cuvantului "vot" pe Facebook, Hi5, la statusul vecinei de la 5 al carei Buzzz coboara uneori frenetic pana la parter?
Vad ca mai nou(ma rog, de ceva vreme) traficul de pe site-uri se masoara in voturile gastii de prieteni, familiei, vecinilor, fanilor si asa mai departe. Matematic vorbind, totul se poate rezuma in formula "Eu+tu=BINGO!", unde "Eu" sunt fraierul care crede primul, "Tu" esti turma pe care o conduc, iar "BINGO" se traduce in trambulina, desigur, bidirectionala: voi va duceti naibii pentru o cana pe care scrie "BDMMPFTB" , noi ne scoatem parleala/traficul pe ziua de azi.
Nu am nimic cu colectionarii de cani, Doamne fereste, ba ii sustin si ii stimez cum se cuvine. Dar nu mai bine te duci la magazin si iti iei singur cate cani vrea sufletelul tau decat sa vina zece sa iti spuna:"Ba, nu dai si tu o bere ca te-am votat in fiecare zi si acum esti in top?"
Bashca cine iti da certitudinea ca "e pe bune" cand tu te-ai chinuit sa strangi 1000 de voturi de la 1000 de creduli/sustinatori si in ultima zi de concurs apare Popescu, nou inregistrat, cu 1001 de voturi si iti ia cana de sub nas? HA?
I-am votat si eu, de ce sa mint, ca ba era coleg de facultate, ba prieten din copilarie si am zis ca nah, poate are si omul o sansa si de ce sa nu dau si eu acolo, un click? Sa ma zgarcesc eu dintr-atata? Dar cand nici pomeneala de castig si cand il vezi pe X ca e tot acolo, in perseverenta lui, nu iti vine sa desfaci mouse-ul bucatele, sa iei din el o piulita si sa zgarii ecranul de la laptop tocmai in dreptul cuvantului magic??

Poate ca nu m-a cuprins pe mine febra castigului, cine stie... Dar uite ca aflai mai devreme pe blogul lui Adrian Ciubotaru despre un nou concurs Paralela 45, desfasurat cu ocazia implinirii a 20 de ani de la infiintare. Cum nu este un concurs bazat pe voturi, ca majoritatea celor din online, m-am hotarat sa particip si eu, mai ales ca aplicatia dureaza cateva secunde si marele premiu e destul de atractiv, aka o excursie la Londra si 2 bilete la concertul Bon Jovi care va avea loc in aceeasi perioada (iunie anul acesta).


Acestea fiind zise...noroc sa fie! Si daca nu e, sa fie pace! Am zis!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu