vineri, 12 martie 2010

Cronicutza: Psihologia invinsului la Oscar

Nu sunt o cinefila inraita, recunosc, dar totusi am vizionat celebra productie a lui James Cameron la insistentele prietenilor prietenului meu. Huh..am mers, deci, cu chiu cu vai la film, mi-am pus ochelarii fermecati si am asteptat sperand ca in 2 ore jumate cat avea sa dureze pelicula voi reusi sa trag un pui de somn care sa compenseze alergatura de peste zi. Sunt sceptica atunci cand e vorba de filme cu tenta SF, nu pentru ca nu ar fi interesante, ci pentru ca pur si simplu nu sunt pe gustul meu. "Avatar" mi-a rasturnat, cu toate astea, preconceptiile si trebuie sa recunosc ca am stat cu sufletul la gura pana la final. Mi-au placut si coloana sonora si efectele speciale extrem de reusite asa ca, ce sa mai, la sfarsit filmul mi s-a parut unul dintre cele mai bune pe care le-am vazut pana acum.
Sunt curioasa in ceea ce priveste surpriza anului in materie cinematografica, "The hurt locker", care se pare ca a rasturnat previziunile conform carora "Avatar" ar fi meritat pe deplin statueta ravnita de toti regizorii de la Hollywood. Sunt sceptica si de data asta, dar merg sa ma conving.

Pana una, alta, va las sa vizionati in maniera care i-a consacrat, fazele prin care au trecut producatorii filmului "Avatar" in urma dezamagirii de la Oscar:


Un comentariu: