joi, 15 iulie 2010

Some happiness, no reason

Nu sunt neaparat fericita joi dimineata. Mai ales cand asta vine la o zi dupa un examen ratat, care mi-a scazut ieri cu multe procente moralul. Si totusi, fericirea nu e programata, la fel de bine cum nu vine intotdeauna alaturi de un motiv temeinic. Imi place cand sunt fericita si cred ca am sa fac asta mai des. La urma urmei, ce am de pierdut?
De fapt, as putea chiar sa imi inlocuiesc starile de tristete, melancolie, ezitare cu stari de fericire pura, izvorate din sentimentul ca nu ma costa sa fiu nitel "high" in loc sa ma plang sperand ca lucrurile vor lua intorsatura potrivita. Unde mai pui ca pot sa ma si distrez la uimirea unora care nu vor intelege sistemul, adica de ce rad cand trebuie sa plang sau de ce rad cand nu e de ras sau de ce rad intruna. Hi hi! Hu hu! Ho ho!:D

Am niste fericire in dimineata asta si niste chef de soare, de mare si de tine.



(La birou, intr-o pauza.)

2 comentarii: